Obchod pro radost a pro zdraví

Obchodní podmínky

 

Provozovatel:

Pavlína Lasková

Kounicova 19

60200 Brno

Tel: 731 012 552

 

1. Objednávání zboží

Způsob výběru a objednávání zboží je podrobně popsán v sekci Jak nakupovat. Veškeré objednávky provedené v našem obchodě jsou považovány za závazné. Odesláním objednávky zákazník stvrzuje, že se seznámil a souhlasí s Obchodními podmínkami internetového obchodu www.muje-shop.webnode.cz.

Po provedení nákupu Vám budou automaticky doručeny detaily o Vaší objednávce na e-mail, který uvedete do objednávkového formuláře, případně při registraci. Pokud tento e-mail neobdržíte do několika minut od objednání, ihned nás kontaktujte. 

 

2. Vyřízení objednávky

Za vyřízení objednávky se považuje doba od obdržení závazné objednávky po expedici objednaného zboží, tzn. předání zásilky doručiteli - České poště či přepravní službě PPL. Doba vyřízení objednávky je v případě dobírky v rámci České pošty 1-2 dny ode dne přijetí objednávky (zboží podáváme na poštu následující pracovní den od přijetí objednávky). Při platbě bankovním převodem bude zboží expedováno až po přijetí platby na náš účet. Následující pracovní den od přijetí platby předáváme zásilku přepravcům (České poště či PPL).

 

3. Poštovné a balné

Zboží zasíláme:

1) Doporučeným či Cenným balíkem České pošty. Zaleží na výši objednávky, v obou případech je však poštovné totožné. Bez limitu minimální objednávky.

 

Cena poštovného je:

- v případě bankovního převodu 140 Kč včetně DPH

- na dobírku 180 Kč včetně DPH

- u objednávek nad 2000 Kč je poštovné zdarma (poštovné platíme za Vás)

 

2) Zásilkovna

 

Cena poštovného je:

- v případě bankovního převodu 150 Kč včetně DPH

- na dobírku 170 Kč včetně DPH

- u objednávek nad 2000 Kč je poštovné zdarma (poštovné platíme za Vás)

 

Balné je v našem internetovém obchodě zdarma.

 

4. Doručení zásilky

Česká pošta:

Po vyřízení objednávky se dostává zásilka do rukou České pošty. Ta zajišťuje a odpovídá za její doručení. Rychlost doručení zásilky závisí na přepravci a výběru konkrétní služby. Česká pošta  doručuje Cenný balík i Doporučený balíček obvykle do 2-3 dnů ode dne podání zásilky. U Cenného balíku jakož i Doporučeného balíčku však není garantována doba dodání.

V případě jakýchkoliv problémů s doručením zásilky nás neváhejte kontaktovat. Pokud Vás Česká pošta nezastihne na uvedené adrese, měla by Vám doručit „Oznámení o uložení zásilky“. U Cenného a Doporučeného balíku je zásilka uložena na poště k vyzvednutí po dobu 15 dní. Poté je pošta automaticky vrací zpět odesílateli. Dbejte tak prosím na včasné vyzvednutí zásilky. Při nevyzvednutí zásilky budeme požadovat úhradu za poštovné a dobírečné dle sazebníku České pošty. Na Vaši žádost o opakované zaslání pak vyexpedujeme zásilku pouze při úhradě předem.

PPL:

Po vyřízení objednávky se dostává Vaše zásilka do přepravní služby PPL. Ta zajišťuje a odpovídá za její doručení. PPL doručuje zásilku den po převzetí a to mezi 8 - 18 hod.  Aby mohl přepravce předat zásilku, musí zákazník  uvést takovou adresu, kde může být v tomto čase zastižen. Zákazník je též povinnen uvést telefonní číslo, na kterém bude v tomto čase k dispozici. V případě jakýchkoliv problémů s doručením zásilky nás neváhejte kontaktovat.

 

5. Převzetí zásilky

Při přebírání zásilky zkontrolujte okamžitě obal zásilky. Bude-li Vám zboží doručeno v poškozeném balení, zkontrolujte hned za přítomnosti doručitele obsah balíku. Pokud bude některý z výrobků poškozen, sepište na místě s doručitelem reklamační lístek a kontaktujte nás.

 

6. Úhrada zboží

Úhrada zboží je možná v případě zvolení přepravní služby PPL bankovním převodem a na dobírku. Minimální cena objednávky je 500 Kč a to bez započítání poštovného. V případě menší objednávky bude objednávka stornována a zakazník bude o této skutečnosti informován. Úhrada zboží je možná v případě zvolení přepravní služby České pošty též na dobírku či bankovním převodem. U České pošty není žádný limit minimální objednávky.

Tyto možnosti zvolíte ve formuláři při dokončování objednávky. Při platbě na dobírku platí zákazník za zboží až při převzetí zásilky. Pokud chcete zboží hradit bankovním převodem, peníze nám posílejte na údaje, které jsou zobrazeny při dokončení objednávky. Veškeré informace o platbě (včetně variabilního symbolu) Vám budou obratem zaslány na e-mail. Až nám dojde platba na účet, (záleží na konkrétní bance - zpravidla 1 až 2 dny) tak Vám přijde další e-mail o potvrzení platby a zboží Vám bude obratem zasláno.
 

8. Dodatečné změny objednávky

Dodatečné změny již odeslané objednávky jsou možné jen do doby vyexpedování Vaší zásilky. Proto nás v případě jakýkoliv změn kontaktujte co nejrychleji!.


9. Storno objednávky

Pokud po odeslání objednávky následně zjistíte, že objednané zboží z jakéhokoliv důvodu již nechcete či si ho nemůže v předpokládaném termínu dodání vyzvednout, ihned nás kontaktujte. Po vyexpedování Vaší zásilky již objednávku nelze stornovat.

 

10. Záruční podmínky

Na veškeré zboží poskytujeme záruku do doby spotřeby zboží uvedeného na obalu, nejdéle však 2 roky od data prodeje zboží. Záruka se nevztahuje na poškození vzniklé nevhodným zacházením nebo opotřebením způsobeným obvyklým užíváním daného zboží. Záruka se též nevztahuje na zboží poškozené dopravou (za toto poškození ručí dopravce – viz. bod 5 - Převzetí zásilky). Záruční doba začíná běžet převzetím doručeného zboží kupujícím. Součástí doručené objednávky je účetní doklad – faktura, která slouží též jako záruční list. 

 

11. Reklamační řád 

V případě reklamace nás neprodleně kontaktujte. Reklamaci vyřizujeme nejpozději do lhůty dané zákonem (30 dnů). Po překročení této lhůty vzniká kupujícímu nárok na vrácení kupní částky. V případě doručení zboží v poškozeném balení postupujte dle ustanovení uvedených v bodě 5 - Převzetí zásilky. Po předchozí dohodě  zašlete reklamované zboží se všemi náležitostmi na adresu kamenného obchodu uvedenou v liště "Kontakt". Reklamace se nevztahuje na poškození vzniklé nevhodným zacházením nebo opotřebením způsobeným obvyklým užíváním daného zboží.

 

12. Odstoupení od smlouvy

V případě, že kupující po obdržení zboží zjistí, že mu zboží z jakéhokoliv důvodu nevyhovuje, má možnost do 14-ti dnů ode dne převzetí zboží odstoupit od smlouvy. Kupujícímu budou po vrácení zboží vráceny peníze za zboží včetně poštovného. Pokud se tak rozhodnete, je nutno nepoškozené zboží, bez známek užívání nebo opotřebení a v originálních obalech poslat běžným balíkem zpět na adresu našeho  kamenného obchodu v uvedené lhůtě spolu s fakturou, která byla součástí dodávky. Doporučujeme zásilku pojistit. Zásilky na dobírku nebudou přijaty. Peníze za zboží Vám budou navráceny převodem na Váš účet. Na žádost Vám mohou být peníze vráceny i inkasní složenkou. 

 

13. Ochrana osobních dat

Provozovatel prohlašuje, že veškeré osobní data jsou důvěrná, budou použity pouze pro interní potřebu a nebudou zveřejněny ani poskytnuty třetím osobám. Osobní informace jsou shromažďovány pouze z důvodů obchodních, logistických a statistických. Při nakládání s osobními údaji se provozovatel internetového obchodu zavazuje řídit zákonem č.101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů. Zákazník využíváním služeb tohoto internetového obchodu dává souhlas ke shromažďování osobních dat. Při registraci jsou požadovány základní informace zákazníka, které jsou potřebné pro vyřízení objednávky. Zákazník má právo požádat o vymazání osobních údajů z databáze (fakticky zrušení registrace), a to písemnou formou, poštou nebo e-mailem. Přístup registrovaných osob do tohoto internetového obchodu je chráněn přístupovým heslem, za jeho případné zneužití třetí stranou nenese provozovatel odpovědnost.

 

14. Závěrečná ustanovení

Tyto Všeobecné obchodní podmínky jsou platné od 1. 12. 2011. Prodávající si vyhrazuje právo změnit tyto Všeobecné obchodní podmínky bez předchozího upozornění.

 

Novinky

Přihlaste se k odběru novinek:

Vyhledávání

Kontakt

Můj eshop Kounicova 19
Brno
60200
731012552